Service

De eigen servicedienst van TLS staat permanent paraat om razendsnel te reageren op storingen aan uw lasapparatuur. Waar en wanneer dan ook. Daarnaast omvat de service-verlening van TLS ook validatie, onderhoud en veiligheidsinspecties bij u op locatie.

Onze vakbekwame monteurs zijn er op ingesteld om eventuele storingen binnen 24 uur op te lossen. In vrijwel alle gevallen kan de storing op locatie worden verholpen. Mocht dit echter niet het geval zijn, dan zorgt TLS voor vervangende apparatuur.

ISO en VCA stellen steeds hogere eisen aan de deskundigheid waarmee service en onderhoud aan lasapparatuur wordt verricht. De optimaal uitgeruste werkplaats van TLS staat hier garant voor. Bovendien beschikken onze monteurs over het VCA-certificaat en keuren volgens NEN 3140.

Retourformulier

Om de reparatie of garantie-aanvraag van uw product zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij eerst een aantal gegevens van u nodig. Deze gegevens kunt u invullen op ons retourformulier.

Gaat het om een reparatie- of garantie-aanvraag?
1. Neem eerst contact met ons op via 0183 - 618888. Bij een storing of (potentieel) defect gaan we eerst kijken of dit telefonisch op te lossen is. Als dit niet het geval is, worden alle mogelijkheden met u doorgenomen.
2. Als u uw product naar TLS Totaal in LasService moet sturen download u het retourformulier via onderstaande knop.
3. U vult dit formulier digitaal in door middel van een PDF-reader zoals Acrobat Reader, Phantom PDF of Foxit en vervolgens print u het document uit. Het is uiteraard ook mogelijk om het document eerst uit te printen en vervolgens de gegevens handmatig in te vullen.
4. U stuurt uw product inclusief retourformulier op naar ons.
5. Wij zien uw product tegemoet!